Érd,Kis-Duna utca 7-9.

Grande Panda: a FIAT új, globális modellje

Hír megjelenése: 2024.07.31
A FIAT fennállásának első 125 évét köszönti, és mosolyogva tekint a jövőbe.

  • A torinói Lingotto épület tetején kialakított „Ls Pista 500” park adott otthont a 125 éves Fiat születésnapi ünnepségének: a „Mosolyogva tekintünk a jövőbe” elnevezésű rendezvénynek
  • Az 1899. július 11-én alapított FIAT egyike a világ legrégebben működő autóipari márkáinak; ami pedig a jövőt illeti, az az eddigieknél is ragyogóbbnak ígérkezik. A FIAT vezérigazgatója, Olivier Francois vázolja a FIAT következő évtizedre vonatkozó jövőképét.
  • Kettős világpremier: bemutatkozik a Fiat 500e Giorgio Armani, az olasz kiválóság legmagasabb szintű megtestesülése, valamint a Fiat Grande Panda, az új, globális modell, amellyel a FIAT visszatér a globális tömegpiacra.
  • A Pinacoteca Agnelliben immár megnyitott új Casa FIAT kiállítás a márka történetét és a Lingotto épülethez fűződő kapcsolatát térképezi fel.

  • Ezekben a pillanatokban ért véget a FIAT 125. évfordulójára szervezett „Mosolyogva tekintünk a jövőbe” rendezvény a torinói Lingotto épületben. Az esemény egyszerre ünnepelt egy olyan évfordulót, amit kevés autógyártó ér meg, és köszöntötte egy új fejezet kezdetét a FIAT sikerektől övezett, társadalmilag releváns, az autóipar élvonalában eltöltött történetében, amelynek során mindvégig ügyfélközpontú szemlélet jellemezte a márkát. A kulcsfontosságú eseményen (amelyet a következő linken tekinthet meg) a nemzetközi sajtó és a különböző közintézmények képviselői – köztük a vállalkozási és Made in Italy miniszter, Adolfo Urso szenátor, a szenátus alelnöke Licia Ronzulli szenátor, továbbá a képviselőház termelési, kereskedelmi és turisztikai bizottságának elnöke Alberto Luigi Gusmeroli, a régió elnöke Alberto Cirio és nem mellesleg Torinó polgármestere, Stefano Lo Russo. – mindemellett a Stellantis csoport felső vezetése is részt vett: jelen volt John Elkann, a Stellantis elnöke, Carlos Tavares, a Stellantis vezérigazgatója, valamint Olivier Francois, a FIAT vezérigazgatója és a Stellantis marketing igazgatója.


    John Elkann, a Stellantis elnöke úgy fogalmazott: "A Fiat 1899-ben született a haladás iránti szenvedélyből. Azon kevés vállalatok közé tartozott, amelyeknek sikerült a kézműipari szintről az ipari korszakba átlépniük. Emberek milliói számára jelentette a szabadságot, hogy bárhová mozoghassanak, méghozzá stílusosan. 125 éve folyamatosan dolgozunk, megoldásokat keresünk, hiszünk a jövőnkben, és kitartóan védjük azt, amit felépítettünk. Szeretnénk köszönetet mondani mindazoknak, akik lehetővé tették, hogy abból a torinói startupból ma a Stellantis, a világ egyik legnagyobb autógyártója váljon."

    Carlos Tavares, a Stellantis vezérigazgatója kijelentette: "Nagy örömömre szolgál, hogy a FIAT torinói otthonában ünnepelhetem a 125 éves fennállást, és megoszthatom az összes érdekelt féllel ennek a pillanatnak az örömét. A Stellantis konstellációnk egyik legikonikusabb márkájaként a FIAT igazi olasz hangulatot hoz ügyfeleink szívébe világszerte. A FIAT már a harmadik egymást követő évben a Stellantis első számú márkája a volumen tekintetében. A világ négy hazai piacán vezet: Olaszországban, Brazíliában, Törökországban és Algériában. Ez hajtja a törekvést, hogy tiszta, biztonságos és megfizethető mobilitást kínáljon a polgároknak szerte a világon. Szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akiknek a FIAT generációk óta olyannyira fontos, és minden nap keményen dolgoznak azért, hogy újabb 125 év gazdag történelmét biztosítsák. A Fiat csapatában ugyanaz a szenvedély és ugyanaz a vágy osztozik, hogy mindig mosolyt csaljon az ügyfeleink arcára."

    „A FIAT az elmúlt 125 évben mindvégig megingathatatlan társadalmi jelentőséggel bírt. Ügyfeleinknek azt kínáltuk, amire valóban szükségük volt, méghozzá az adott kor szükségleteihez és jellegzetességeihez igazítva.” – mondta Olivier Francois, a FIAT vezérigazgatója és a Stellantis globális marketing igazgatója. „Ügyfeleink ikonikus, megfizethető városi autókat, takarékos, tágas kompaktokat, családi mobilitási megoldásokat és haszonjárműveket keresnek, és persze ott az Abarth, amely a vezetés örömét testesíti meg a mindennapokban – a FIAT pedig pont ezeket kínálja számukra. A FIAT aktuális visszatérését a globális tömegpiacra három fő pillérre alapoztuk: ezek az olasz dizájn és fejlesztés, a globális platform, valamint a helyi relevancia.
    A Grande Panda új globális modellcsaládunk első tagja. Ennek köszönhetően a következő évtizedben minden ügyfelünknek a számára legalkalmasabb autót kínálhatjuk, hiszen minden tevékenységünk középpontjában az ügyfél áll.”

    1899. július 11-én, Torinóban, a patinás Palazzo Bricherasióban aláírták a „Società Anonima Fabbrica Italiana di Automobili – Torino” alapszabályát. Ma, 125 évvel és több millió legyártott automobillal később egy erős, közös szál köti össze a márka múltját és jövőjét: az automobil értelmezésének az a sajátos módja, amely a mai napig világszerte megkülönbözteti versenytársaitól a márkát, és amely az évek során olyan modelleket hívott életre, amelyek egyszerűbbé teszik a mindennapokat, és a vezetés örömével töltik meg a világ útjait.

    A születésnapi ünnepség díszvendége az 500e Giorgio Armani: egy olyan végtelenül kifinomult limitált kiadás, amely világszerte elérhető lesz, és amelyben az olasz kiválóság a környezeti fenntarthatósággal találkozik. Az eseményen a Fiat Grande Panda is jelen volt: az az új, globális modell, amely átvezeti az olasz márkát annak új korszakába, és amely az első képviselője a FIAT járművek új generációjának. Mindezeken túl az eseményen az új globális modellcsalád két további tagjáról: egy szabadidőjárműről és egy fastback szedánról is közzétettük a legelső fényképeket. Ezeket februárban még tanulmányautóként mutattuk be, most a fejlesztési folyamat előrehaladott fázisában járnak, az elkövetkező években pedig forgalomba is kerülnek. A Torinóban tartott ünnepségek veterán és modern FIAT járművek lenyűgöző felvonulásával zárultak. Az autók csoportokba rendezve – ikonikus modellek, városi kisautók, kompakt típusok, családi autók és könnyű haszonjárművek – vonultak fel a Lingotto épület legendás tesztpályáján, hogy együtt demonstrálják a globális olasz autómárka technológiai és történelmi hagyatékát. Ezen túlmenően a FIAT az első pillanattól fogva komoly érdeklődést mutatott a nemzetköziségre. Típusait a világ legváltozatosabb pontjain gyártotta, miközben esze és szíve mindvégig szülőhelyéhez: Piemont fővárosához kötötte. A mai napon pedig a Grande Panda megjelenésével – amelyet a Stellantis-csoporton belüli szinergiáknak és lehetőségeknek köszönhetünk – új korszak kezdődik a FIAT életében: egy olyan új korszak, amelyet az exkluzivitás, a zsenialitás, az olasz stílus és a globális szellemiség határoz meg.

    Fiat 500e Giorgio Armani A FIAT különleges évfordulóján, sőt, jelképesen Giorgio Armani mester születésnapján nagy jelentőségű együttműködés lép életbe a Giorgio Armani márka és a FIAT között.
    Ez a két, világszerte elismert olasz márka nem először működik együtt, hiszen 2020-ban már bemutattunk egy exkluzív, egyedi 500e modellt. Most pedig azért egyesítettük erőinket, hogy létrehozzuk a Made in Italy értékrend legnagyszerűbb négykerekű megtestesítőjét: az 500e Giorgio Armani kivitelt. A történelem során most először fordul elő, hogy az olasz formatervezés, stílus, kézműves minőség, zsenialitás és nemzetközi siker két ilyen, ikonikus képviselője összefog, hogy egy „instant klasszikust” teremtsen.

    Amint azt a rendezvényen első ízben levetített reklámfilm is sugallja, egy olyan autóról van szó, amelyet nem egyszerűen vezetünk, sokkal inkább viselünk, és amely a torinói Centro Stile FIAT és az Armani dizájnközpont kiemelkedő szaktudását ünnepli. A két vállalat formatervezői hónapokon át dolgoztak együtt azon, hogy a márkák szellemiségét egyetlen, közös alkotásba sűrítsék bele. Az új modell megalkotása során ugyanaz a részletekbe menő figyelem, gondos anyag- és színválasztás, valamint stílusteremtés érvényesült, mint amivel egy új divatkollekciót életre hívnak. A FIAT és a Giorgio Armani együttműködésének gyümölcse, az 500e Giorgio Armani így végül a „La Pista 500” területén vonulhatott végig a kifutón. A kézműves igényességnek, az aprólékos kidolgozottságnak ezzel a szintjével a legritkább esetben találkozhatunk ebben a méretosztályban. A FIAT 500 esetében azonban ez nem meglepő, hiszen a modell a Made in Italy értékrend, az olasz kiválóság legendás megtestesítője. Ezeknek a jellemzőknek a jelentőségét és értékét még magasabbra emeli a tény, hogy az olasz divatvilág legnagyobb nevével együttműködésben fejlesztettük ki azokat.

    A FIAT Mirafiori üzemében, Torinóban készülő új 500e Giorgio Armani kizárólag ferdehátúként (fém tetővel) lesz elérhető, ami egyszerre tükrözi a Giorgio Armani utolérhetetlen eleganciáját és a Fiat 500e merész karakterét. Az 500e Giorgio Armani színválasztékában két egyedülálló, exkluzív árnyalat jelenik meg: az egyik egy csillámosított sötétzöld szín, egy olyan, egyszerre modern és technikai hangvételű szín, amely Giorgio Armani stílusát és ízlésvilágát tükrözi; a másik a kiemelkedően kifinomult greige kerámia kompozíció. Az Armani által megkomponált greige tónusában és nevében egyaránt a szürke (grey) és a bézs (beige) elegyedik.

    Ami a külső megjelenést illeti, az olasz tervezők a kontrasztok és díszítések minimalizálására törekedtek, hogy minél inkább monokróm hatást érjenek el: ez a letisztult, lényegre törő megjelenés a legteljesebb mértékben összecseng az Armani stílusával.

    A legfontosabb külső stíluselem az exkluzív kialakítású keréktárcsa, amelyen nagy léptékben fedezhetjük fel a GA logóját. A keréktárcsák csillagként ragyognak az autón, és messziről kiemelik azt a tömegből.
    Az egyedi rajzolat egyrészt kihangsúlyozza az együttműködést, másrészt a finoman térbeli felületkialakításnak köszönhetően javítja az áramlástani jellemzőket. A meleg tónusú, kétszínű, eloxált hatás és a finom oldalirányú rovátkák rendkívül kifinomult esztétikumot eredményeznek.

    Az utastérben kiemelkedően igényes kidolgozás fogad, amelyben az ülések középvonalának betétei V alakú öltésekkel és háromdimenziós mintázattal idézik a mesterszabóság klasszikus technikáit. A beltérben alkalmazott anyagok elegánsak és a legkiválóbb minőségűek. Ezeket olyan innovatív, előremutató gyártási folyamatokkal társítottuk, mint a műszerfali betéteket borító, lézerrel vágott fa, amely a prémium szöveteket idézően hívogató és puha, vagy olyan, kézműves jellegű megoldásokkal kombináltuk, mint a finom hímzés.

    Az új 500e Giorgio Armani megjelenését utánozhatatlanná teszi a milánói mester logója és kézjegye: előbbi a keréktárcsákon és az üléseken jelenik meg, míg az utóbbival a műszerfalon, az ajtópaneleken és a hátsó ablakon találkozhatunk.

    Az autó teljes LED-es Infinity Design fényszórókat és üvegtetőt kapott. Ami a technológiai tartalmat illeti, prémium JBL audiorendszer, 7" TFT kijelző, 10,25" érintőképernyős infotainment rendszer navigációs funkcióval és digitális rádióval, valamint vezeték nélküli Apple CarPlay / Android Auto funkcionalitás teszi értékessé a modellt.

    Az 500e Giorgio Armani villanymotorjának csúcsteljesítménye 87 kW (118 LE), a WLTP vegyes ciklus szerint mért, maximális hatótávolsága pedig eléri a 320 kilométert. Ezen felül a létező legfejlettebb ADAS vezetőtámogató rendszerekkel rendelkezik, és támogatja a 2. szintű önvezető funkcionalitást.

    A márka azon küldetésével összhangban, hogy világszerte népszerűsítse a Made in Italy értékrendjét, a limitált kiadás Európában, Észak-Amerikában, a Közel-Keleten és Afrikában, valamint Japánban és Ausztráliában is elérhető lesz a jövő évtől kezdve.

    A Gruppo Armani
    A Giorgio Armani elnök-vezérigazgató által 1975-ben alapított Armani-csoport a világ egyik vezető divat- és luxusmárkája, amely 80 országban van jelen, összesen 9257 embert foglalkoztat, és 9 gyártóüzemet működtet. A csoport divat- és lifestyle-termékeket – többek között ruházati cikkeket, kiegészítőket, szemüvegeket, órákat, ékszereket, kozmetikumokat, parfümöket, bútorokat és dekorcikkeket – tervez, gyárt, forgalmaz és értékesít, valamint az étterem- és szállodaiparban is tevékenykedik.

    Grande Panda: a FIAT új, globális modellje
    A Grande Panda bevezetésével a FIAT visszatér a globális tömegpiacra. A modell fejlesztését három fő pillérre alapoztuk: ezek az olasz dizájn, a globális platform és a helyi relevancia. Fenntarthatóság, exkluzivitás, egyszerűség és szépség: ezek azok az értékek, amelyek életre hívták a projektet. Maga a formaterv az 1980-as évek ikonikus Panda modelljéből merített ihletet: abból az autóból, amely minden alkalomra, minden ügyfél számára tökéletesen megfelelt, így gyakran csak úgy emlegették, az autóipar kék farmernadrágja. Éppen ezért az eredeti Panda társadalmilag kifejezetten releváns modell volt: egy szó szerint mindenki számára tervezett autó.

    A Grande Panda az eredeti Panda klónjának tekinthető: olyan új, B-szegmensbeli modell, amely egyszerre megfizethető és családbarát. A Grande Panda induló ára 25 ezer euró alatt marad a tisztán elektromos modellváltozat esetében.

    Az Olaszországban, a torinói FIAT Centro Stile stúdióiban megalkotott Grande Panda egy egyszerű ötletre épül. Alapját egy olyan egyedülálló, multi-energia platform adja, amely a világ bármely pontján alkalmazható; formaterve 100 százalékban olasz; hajtáslánc-választéka pedig lehetővé teszi, hogy minden piacon a helyi ügyfelek igényeinek leginkább megfelelő erőforrással szereljük fel. Röviden: az új modell bevezetésével a FIAT a helyi gyártásról átáll a globális modellválasztékra.

    Az intelligens megoldásoknak és az egyszerű használhatóságnak köszönhetően ez lesz a történelem első olyan Panda modellje, amely a B-szegmensbe sorolható, és amely a világ minden pontján egyszerűbb és könnyebb vezetési élményt biztosít a FIAT ügyfelei számára.

    A töltőkábel-spirál egyike a modell leginnovatívabb megoldásainak, amely egyszerűbbé és rendezettebbé teszi a töltési folyamatot. A Grande Panda az első olyan jármű lesz a piacon, amely integrált töltőkábelt alkalmaz – a megoldás akár 7 kW-os váltóáramú töltésre alkalmas. A töltőkábel-spirál az első gépházfedél alatt, egy kifejezetten erre a célra kialakított üregben kap helyet. Ez hasznos helyet szabadít fel a csomagtartóban, és praktikusabbá teszi a mindennapi használatot, hiszen könnyen kezelhető, ráadásul kevésbé piszkolódik, mint a hagyományos töltőkábelek. A megoldás használata kiemelkedően egyszerű: a fedél felnyitását követően elővesszük a kábelt, és csatlakoztatjuk a töltőállomáshoz. Miután véget ért a töltés, a kábel spirális kialakításának köszönhetően könnyen és gyorsan visszailleszthető a helyére.

    Akárcsak elődje, az 1980-s évek ikonikus Pandája, amely negyven éven át írta újra az autózás élményéről alkotott elképzeléseinket, az új Grande Panda is vagány személyiséggel bír, váratlan jellemzőket vonultat fel, valamint innovatív, intelligens módon használja ki a rendelkezésre álló teret. Ilyen például, hogy az új jármű a B-szegmens más képviselőihez képest is kifejezetten kompakt méretekkel rendelkezik (az átlagosnál kisebb, 3,99 méteres hosszúságához 1,57 méteres magasság és 1,76 méteres szélesség társul), amelyet ugyanakkor rendkívüli hatékonysággal használ ki. A csomagtartó például 361 literes, míg az első utasok előtt található rekeszek és egyéb tároló megoldások összesen további 13 liternyi helyet biztosítanak. A Grande Panda lényegében egy ideális társ a családok számára éppúgy, mint a modern városi közlekedésben, hiszen kényelmesen elfér benne öt ember. Ezen túlmenően az új modellt átható olasz szellemiség abban az egyszerre ikonikus és ironikus kialakításban is érvényre jut, amely a szépség fogalmának megtestesülésévé emelkedik. A külső dizájn a feszesen strukturált vonalak és a lágy, mégis merész kialakítású felületek különleges kombinációját alkalmazza, amelyben kiemelt hangsúlyt kapnak a robusztus kerékívek. Mindezt még karakteresebbé és vagányabbá teszik az ezüstszínű első és hátsó lökhárítóbetétek, a tetőoszlopok fényes fekete kidolgozása, a sötétített ablakok, valamint a Diamond Cut kidolgozású 17" könnyűfém keréktárcsák, amelyeket FIAT logóval ellátott kerékagy-borítás és látványos X alakú dizájn tesz egyedivé.

    A klasszikus Panda előtti tisztelgésképpen a Grande Panda ajtajait háromdimenziós, enyhén dombornyomott felirat díszíti: ezekben visszatükröződik az autó környezete, élettel töltve meg az oldalfal alsó részét. A Grande Panda hétféle színben – piros, fehér, fekete, zöld, barna, kék és sárga – rendelhető, összhangban a FIAT „Nemet a szürkeségre” kezdeményezésével. A belső térben számos elemet a Lingotto épület tesztpályája ihletett. A műszerfal, illetve a 10" műszeregységet és a 10,25" infotainment kijelzőt magában foglaló polikarbonát keret egyaránt olyan egyedülálló stílust képvisel, amely a Lingotto tesztpályájának az alaprajzát idézi, és ezáltal karakteres, ihletadó megjelenést kölcsönöz az autónak.

    Kiemelt figyelmet fordítottunk az optimális, intelligens helykihasználásra. A műszerfalban például nem kevesebb mint tizenhárom liternyi tárolókapacitás áll rendelkezésre. Ebből a legnagyobb rekesz önmagában három litert tesz ki, így zavarba ejtően gazdag a tárolási lehetőségek választéka. Az 1980-as évek Panda modelljéből ismerős, időtlen „zsebes” műszerfalat idéző kialakítás végtelenül egyszerű, ugyanakkor zseniális – egy szóval, tipikusan FIAT-megoldás.

    Az új FIAT modellcsalád legelső tagja tisztán elektromos és hibrid hajtáslánccal egyaránt elérhető lesz. A 44 kWh kapacitású akkumulátorral és 83 kW csúcsteljesítményű villanymotorral szerelt, elektromos Grande Panda maximális hatótávolsága meghaladja a 320 kilométert* (WLTP vegyes ciklus szerint), ami a mindennapi városi használatra és a hétvégi utazásokra egyaránt tökéletessé teszi az autót.

    *Előzetes információk, homologizáció folyamatban.

    Casa FIAT: különleges helyszín, ahol elmerülhetünk a FIAT univerzumában A 125. születésnap tökéletes alkalom arra, hogy felavassuk az új Casa FIAT múzeumi kiállítást, amely a Pinacoteca Agnelli és a FIAT együttműködése nyomán jöhetett létre. A tárlat a márka történetét tárja fel, különös tekintettel a FIAT és a Lingotto közötti kapcsolatra. Utóbbi nem csak Torino legendás épülete, hanem a FIAT márka működésének, az autógyártásnak is ikonikus helyszíne. A Giacomo Matté Trucco által, az 1920-as években tervezett épületet Renzo Piano újította fel az 1990-es években.

    Az interaktív kijelzők alkalmazásának köszönhetően a kiállítás számos tematikus területre oszlik: ilyenek az autótervezés, az építészet, a társadalom és a gyermekek. A látogatók így a legteljesebb mértékben elmerülhetnek a FIAT univerzumában. A múzeumon belül megismerhetjük a FIAT történetét, a korai évektől kezdve egészen a legújabb evolúciós fázisokig. A Casa FIAT szimbolikus középpontja egy fából készült 500 mestermakett. A kiállítás 1899-től, a cég létrehozásának évétől indul, amikor is az alapítók összegyűltek, hogy aláírják a Società Anonima Fabbrica Italiana – Torino alapszabályát. Ekkor született meg a FIAT név is.

    Ezt követően évtizedről évtizedre követhetjük nyomon az eseményeket, megismerve a márka történetének olyan kulcsfontosságú pillanatait, mint a FIAT legikonikusabb típusainak gyártásba vételét – beleértve az 1957-ben bevezetett, kompakt kétajtós Fiat Nuova 500-ast, és a Giorgetto Giugiaro által tervezett FIAT Pandát, amely sokoldalú, innovatív járműként jelent meg 1980-ban. A kiállítást áthatja a FIAT különleges szemlélete: nevezetesen, hogy a márka gyökereinek és múltjának a jelentőségét kihangsúlyozva egy pillanatra sem veszíti szem elől a jövőt. Erre kiváló példa maga az új Grande Panda. A FIAT története azonban nem ér véget a Casa FIAT kiállításával.

    A FIAT partnerként támogatja Torinót, a 2024-es év üzleti kulturális fővárosát A FIAT története az 1899-es kezdetektől fogva elválaszthatatlan a piemonti régió székhelyétől, így a cég alapításának 125. évfordulóján a FIAT támogató partnere a „Torino a 2024-es év üzleti kulturális fővárosa” kezdeményezésnek. Az Általános Olasz Iparszövetség által odaítélt, rangos cím, amelyet a helyi ipari szakszervezetek áldozatos erőfeszítéseinek köszönhetően érdemelt ki Torino, nem csupán a város gyártási hagyományait ismeri el, de az itt működő vállalkozások azon képességét is, hogy a jövőre fókuszálva küzdjenek meg napjaink sürgető kihívásaival, így a környezeti és digitális átállással, vagy a mesterséges intelligenciával, és kövessék a fenntarthatóbb, befogadó társadalom kialakításához vezető utat. A FIAT büszke támogatója a „Torino a 2024-es év üzleti kulturális fővárosa” projektnek, és aktív szerepet vállal az esemény programjának egyes speciális kezdeményezéseiben. Ide tartozik a „Jövőbe tartó Torino: üzleti kultúra, az innováció kultúrája” című kiállítás is, amelynek a Torinóban található olasz risorgimento nemzeti múzeuma ad otthont, és amely ingyenesen látogatható szeptember 29-ig. A tárlat hét multimédiás és vizuális szakaszból áll, amelyeket az olasz risorgimento nemzeti múzeumában, az olasz kamara monumentális folyosóján rendeztek be, központba állítva a torinói iparosodás történetét. A lebilincselő történet egy magával ragadó installációval zárul, ahol a látogatók a torinói vállalkozások előtt álló, jövőbeli lehetőségeket ismerhetik meg.

    forrás: fiat.hu

    Munkatársaink


    Autócentrum Szabó | Fiat Szabó
    Cím
    2030 Érd, Kis-Duna u. 7-9.
    Telefon
    Nyitva tartás
    Értékesítés:
    Hétfő-Péntek: 08:00-17:00
    Szombat: 09:00-13:00
    Vasárnap: Zárva

    Szerviz/Alkatrész:
    Hétfő-Péntek: 08:00-17:00
    Szombat-Vasárnap: Zárva
    ÜNNEPEK ALATTI NYITVATARTÁS:
    2024. dec. 21. (szombat) 9-13 óra között
    2024. dec. 23. (hétfő) 8-16 óra között
    2024. dec. 24. (kedd) ZÁRVA
    2024. dec. 25. (szerda) ZÁRVA
    2024. dec. 26. (csütörtök) ZÁRVA
    2024. dec. 27. (péntek) ZÁRVA
    2024. dec. 28. (szombat) ZÁRVA
    2024. dec. 30. (hétfő) 8-16 óra között
    2024. dec. 31. (kedd) ZÁRVA
    2025. jan. 1. (szerda) ZÁRVA
    2025. jan. 2 (csütörtök) 8-17 óra között

    Visszahívást kérek



    Weboldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek.
    Az adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismertem. A tájékoztató ismeretében hozzájárulok a sütik használatához. További információk